۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

ووشو قهرمانی جوانان آسیا - مانیل/

نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند/ حضور علی‌نژاد در نشست هیات رئیسه

نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند/ حضور علی‌نژاد در نشست هیات رئیسه

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا برگزار شد و نمایندگان کشورمان در این دوره رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین قرعه کشی این رقابتها صبح امروز چهارشنبه در مانیل فیلیپین برگزار شد و طی آن ووشوکاران کشورمان رقبای خود را شاختند. بر همین اساس در بخش بانوان ماریا قادرنژاد وزن 48- کیلوگرم در دور اول با ویتنام و در صورت برتری در دور دوم با فیلیپین مبارزه می‌کند.

در وزن 52- کیلوگرم پرستو سهرابی حریفی از اندونزی را پیش رو دارد و در صورت برتری در دور دوم با برنده کره‌جنوبی و ترکمنستان پیکار می‌ کند. ضمن اینکه در وزن 56- کیلوگرم زینب عربی دور اول ووشوکاری از اندونزی را پیش رو دارد و در صورت برتری در دوم با قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

اما در ساندای مردان و در وزن 52- کیلوگرم افشین سلیمی دور اول استراحت دارد و سپس با نماینده مالزی مبارزه می‌کند. يزدان میرزایی در وزن 60- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست باید با  برنده کره‌جنوبی و مالزی پیکار کند. در وزن 65- کیلوگرم جواد قزل سفلو دور اول نماینده افغانستان را پیش رو دارد و سپس به دیدار حریفی از هند خواهد رفت.

در وزن 70- کیلوگرم عماد محمدی دور اول با ووشوکاری از افغانستان مبارزه می‌کند و سپس به دیدار نماینده کره‌جنوبی می‌رود. ابوالفضل دوزینی در وزن 75- کیلوگرم دور اول به دیدار ووشوکاری از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری با نماینده هند پیکار می‌کند.

همچنین در حاشیه این مسابقات، كميته جلسه ويژه هيات رئيسه آسيا امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد برپا می‌شود كه تصميمات مهمی در خصوص بازی‌های آسيايی ۲۰۱۴ اينچئون در آن اتخاذ می‌شود. در این نشست علی‌نژاد رئیس فدراسیون ایران به عنوان نايب رييس هيات رئيسه آسيا و رئيس كنفدراسيون غرب قاره حضور خواهد يافت.

تيم جوانان ايران براي دفاع از عنوان نايب قهرمانی دوره قبل خود از فردا در این دوره از رقابتها به مصاف حريفان آسيايی خود خواهد رفت.

 

کد خبر 2111793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha